21.10.2019

Інформація про використання коштів районного бюджету Ширяївського р-ну за січень-вересень 2019р.у

Районний бюджет

За січень-вересень 2019 року надійшло до районного бюджету податків і зборів                                            - 13250,0 тис.грн.

Отримано з державного бюджету трансфертів у сумі 110949,2 тис.грн. з них:  

- дотація з місцевого бюджету – 4062,6 тис.грн.;

-  базова дотація – 6260,4 тис.грн.;

- медична субвенція – 6535,4 тис.грн.;

- освітня субвенція – 24067,4 тис.грн.;

 - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій                    - 7977,8 тис.грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу                     – 2451,5 тис.грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань відповідної субвенції з державного бюджету –147,9 тис.грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках                        – 2365,9 тис.грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  – 160,2 тис.грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 7224,5 тис.грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 315,9 тис.грн.;

- субвенція з місцевого бюджету за рахунок коштів медичної субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 12,9 тис.грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям – 49366,8 тис.грн

Отримали іншу субвенцію з місцевого бюджету  у сумі 11621,8 тис.грн. з них:

 - на утримання центру соціально-психологічної реабілітації дітей – 1534,2 тис.грн.

 

 

Проведено фінансування видатків у загальній сумі 133678,6 тис.грн. (загальний фонд), з них профінансовано на:

-  виплату заробітної плати з нарахуваннями  – 59449,6 тис.грн.;

- придбання медикаментів – 653,7 тис.грн.;

- придбання продуктів харчування – 1989,4 тис.грн.;

- оплата за спожиті бюджетними установами енергоносії – 3631,6 тис.грн.;

- інші видатки на утримання бюджетних установ – 4451,7 тис.грн.;

- інші виплати населенню 63502,6 тис.грн, з них.:

- надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій  – 7977,8 тис.грн.;

- надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 2451,5 тис.грн.;

- виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках – 1887,1 тис.грн.;

 - виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічних розладів – 49366,8 тис.грн;

- відшкодування вартості лікарських засобів лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 147,9 тис.грн.;

- централізовані заходи з лікування хворих на цукровий  та нецукровий діабет – 644,8 тис.грн.