Увага!!! Станом на 06.02.2018року вакантна посада начальника відділу «Ширяївське бюро правової допомоги» Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

 кваліфікаційні вимоги:

  1. вільне володіння державною мовою;
  2. вища юридична освіта не нижче першого (бакалаврського) рівня;
  3. стаж роботи за фахом не менш як один рік;
  4. навички роботи  на комп’ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання правових довідкових систем та мережі Інтернет;
  5. спроможність до ефективної усної та письмової комунікації;
  6. аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
  7. спрямування своєї діяльності на задоволення правових потреб клієнта, готовність зрозуміти клієнта і допомогти йому, гідність та повага до гідності інших людей; зацікавленість у суспільно-корисній діяльності;
  8. володіння ораторськими здібностями, високою загальною культурою, педагогічним хистом, комунікабельність,  тощо;
  9. доброчесність і толерантність, порядність, відповідальність, стресостійкість.

Основні завдання:

  1. правопросвітництво в територіальних  громадах;
  2. надання безоплатної первинної правової допомоги;
  3. забезпечення  доступу до безоплатної вторинної правової допомоги;
  4. надання безоплатної вторинної правової допомоги;
  5. забезпечення доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції.

 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ НАДАЄТЬСЯ ЗА ТЕЛЕФОНОМ (04862) 3-06-56

 

Увага!!! Станом 06.02.2018року вакантна посада головного спеціаліста відділу «Ширяївське бюро правової допомоги» Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

 

кваліфікаційні вимоги:

  1. вільне володіння державною мовою;
  2. вища юридична освіта не нижче першого (бакалаврського) рівня;
  3. навички роботи  на комп’ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання правових довідкових систем та мережі Інтернет;
  4. спроможність до ефективної усної та письмової комунікації;
  5. аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
  6. спрямування своєї діяльності на задоволення правових потреб клієнта, готовність зрозуміти клієнта і допомогти йому, гідність та повага до гідності інших людей; зацікавленість у суспільно-корисній діяльності;
  7. доброчесність і толерантність, порядність, відповідальність, стресостійкість.

Основні завдання:

  1. правопросвітництво в територіальних  громадах;
  2. надання безоплатної первинної правової допомоги;
  3. забезпечення  доступу до безоплатної вторинної правової допомоги;
  4. надання безоплатної вторинної правової допомоги;
  5. забезпечення доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції.

 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ НАДАЄТЬСЯ ЗА ТЕЛЕФОНОМ (04862) 3-06-56