22.08.2017

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Ширяївської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за І півріччя 2017 року у порівняні з аналогічним періодом 2016 року

Аналітична довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Ширяївської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за І півріччя 2017 року  у порівняні з аналогічним періодом 2016 року.

         На виконання вимог Закону України « Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян за  І півріччя 2017 року.

         До районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за І півріччя 2017 року  надійшло –  2872 звернень громадян, що на 677 звернень меньше ніж за аналогічний період  в 2016 року  (3549), в тому числі:

до райдержадміністрації – 173 /511;       -338

районної ради – 96/168;                            -72

сільських рад – 1484/2145;                       -661

селищної ради – 1119/725;                        +394

         На особистому прийомі до голови районної державної адміністрації  звернулося 14 громадян, у 2016 – 104.

         З питань соціального захисту надійшло 87 звернень, показник минулого року становить 211 звернень. За І півріччя 2017 року на засіданнях Координаційної ради з питань соціального захисту  малозабезпечених верств населення розглянуто 64 заяв, щодо надання матеріальної допомоги. З них  58 заявникам надана матеріальна допомога  на загальну суму – 39,300 гривень, 6 – заявникам відмовлено та рекомендовано звернутись за матеріальною допомогою до сільських рад, Ширяївського районного центру первинної  медико – санітарної допомоги для пільгового придбання ліків зі знижкою 50%.

         Великий показник звернень з питань соціального захисту спричинений бажанням заявників покращити своє матеріальне становище, гострою потребою у лікуванні.

         Протягом І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 22 звернень від представників пільгової категорії:

      Пільгові категорії

2017рік

2016 рік

Члени багатодітних сімей

10

11

Одиноких матерів

0

0

Інвалідів Великої Вітчизняної війни

0

0

Учасників бойових дій

8

25

Дітей війни                                

0

8

Ветеранів праці

0

0

Учасників війни

2

3

Учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

2

3





До районної державної адміністрації в І півріччі 2017 року надійшло  1 колективне звернення, в І півріччі 2016 року надійшло 2 колективних звернень.

Слід зазначити, що за звітний період районною державною адміністрацією отримано 2 звернення від  вищих органів влади.

Кабінет Міністрів України

Одеська обласна державна адміністрація

Адміністрація Президента України

2017

2016

2017

2016

2017

2016

0

0

2

3

0

0

 

 

 

 

 

 

0

  3

0










Аналізуючи надходження звернень громадян до вищих органів влади, слід зазначити, що всі порушенні питання громадян можливо вирішити на місцевому рівні. З метою зменшення надходжень звернень до вищих гілок влади, громадянам району під час проведення прийомів громадян, на сходах громади, через ЗМІ, постійно роз’яснюється, що для вирішення деяких нагальних проблем необхідно фінансування.

Відповідно до Постанови  Кабінету Міністрів від 12.08.2009 року № 898 « Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи « Соціальний контактний центр» районною державною адміністрацією протягом І півріччя  2017 року зареєстровано та опрацьовано 181 звернень, отриманих під час роботи «Урядової гарячої лінії». Тематика питань, з якими звертаються громадяни до уряду різноманітна: соціальний  захист населення, житлово-комунальні питання та земельні відносини.

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни та надані відповіді заявникам.

Відповідно до Указу Президента України № 109/2008 в районній державній адміністрації функціонує телефон довіри, протягом  І півріччя 2017 року не зафіксовано телефонних дзвінків.

В районній державній адміністрації налагоджено роботу «гарячої телефонної лінії».

На виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року  №109/2008, Закону України «Про звернення громадян», районною державною адміністрацією були прийняті  відповідні заходи, щодо покращення роботи із зверненнями громадян в районі на І  півріччя 2017 року:

- розроблено та затверджено розпорядження від 26.01.2017 року № 63/А-2017 графік особистого прийому громадян головою райдержадміністрації, заступниками голови,  райдержадміністрації, начальниками управлінь, відділів та служб району на 2017рік.

- розпорядженням від 26.01.2017 року № 62/А-2017 затверджено графік проведення виїзних прийомів на I півріччя 2017 року головою та заступниками голови райдержадміністрації.

Розпорядженням від 17.01.2017 року № 33/А-2017 затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах  райдержадміністрації та сільських радах  Ширяївського району на І півріччя 2017 року.

За І півріччя 2017 року було проведено перевірки виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 р. №109/2008  у Малігонівській, Бранкованівській, Саханській, Новосвітівській, Армашівській, Старомаяківській, Новоандріївській, Вікторівській, Миколаївській, Чогодарівській, Катерино-Платонівській, Новоєлизаветівській, Чорнокутській сільських радах, управління охорони здоров’я, материнства та соціального захисту населення районної державної адміністрації, служби у справах дітей районної державної адміністрації, відділу освіти, культури та молодіжної політики районної державної адміністрації, управління агропромислового та економічного розвитку районної державної адміністрації.  Вказано на виявлені недоліки, надано консультативну, методичну та практичну допомогу у роботі зі зверненнями громадян.

Графіки проведення особистого та виїзних прийомів голови та заступників, керівника апарату розміщено в приміщенні районної державної адміністрації на інформаційному стенді.

Питання, порушенні громадянами під час прийомів, оформлюються  в письмовій формі, вирішуються згідно з вимогами чинного законодавства.

Районною державною адміністрацією продовжується робота по дотриманню вимог чинного законодавства щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, особливо найменш соціально захищених категорій громадян.

 

 

 

В.о.першого заступника голови

районної державної адміністрації                                                     Д.С.Юрченко

 

 

 

вик.Довгополенко К.Є.

тел..21-480