12.05.2020

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Ширяївської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за І квартал 2020 року у порівняні з аналогічним періодом 2019 року.

        На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року.

        До районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за І квартал 2020 року надійшло –  883 звернення громадян, що на 9 менше  ніж за аналогічний період в 2019 року (892), в тому числі:

до райдержадміністрації – 71/103     - 32

сільських рад – 755/732                     + 23

районної ради – 57/57                         0 

     На особистому прийомі до голови районної державної адміністрації за І квартал 2020 році звернулось 19 громадян, у 2018 – 7 .

     З питань соціального захисту надійшло 17 звернень, показник минулого року становить 38 звернень. За І квартал 2020 року на засіданнях Координаційної ради з питань соціального захисту малозабезпечених верств населення розглянуто 17 заяв щодо надання матеріальної допомоги. З них 14 заявникам надана матеріальна допомога, на загальну суму – 48 000 грн, 3 –  заявникам відмовлено та рекомендовано звернутись до місцевих сільських рад. Великий показник звернень з питань соціального захисту спричинений бажанням заявників покращити своє матеріальне становище та потребою у лікуванні.

     Протягом І кварталу 2020 року до районної державної адміністрації не надходили звернення від представників пільгової категорії:

Пільгові категорії

2020 рік

2019 рік

Члени багатодітних сімей

0

4

Одиноких матерів

0

0

Інвалідів Великої Вітчизняної війни

0

0

Учасників бойових дій

0

1

Дітей війни                                

0

0

Ветеранів праці

0

0

Учасників війни

0

1

До районної державної адміністрації за І квартал 2020 року надійшло 3 колективних звернення, в 2019 році  - 3.

Слід зазначити, що за звітний період до районної державної адміністрації  звернення від вищих органів влади не надходили.

 

Кабінет Міністрів України

Одеська обласна державна адміністрація

Адміністрація Президента України

2020

2019

2020

2019

2020

2019

0

0

0

0

0

0

             

 

Найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту – 44, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 12, транспорту і зв’язку – 3, охорона здоров’я – 2, діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини – 1, аграрної політики і земельних відносин – 1, житлова політика – 1, інші - 5. З метою зменшення надходжень звернень до вищих гілок влади, громадянам району під час проведення прийомів громадян, на сходах громади, постійно роз’яснюється, що для вирішення деяких нагальних проблем необхідно фінансування.

Відповідно до Постанови  Кабінету Міністрів від 12 серпня 2009 року     № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» районною державною адміністрацією протягом І кварталу 2020 року зареєстровано та опрацьовано 57 звернень, отриманих під час роботи «Урядової гарячої лінії». Звернення здебільшого стосуються з соціальних питань, матеріальної допомоги, надання субсидій, встановлення та відміна пільг тощо.

Відповідно до Указу Президента України № 109/2008 в районній державній адміністрації функціонує телефон довіри, протягом І кварталу 2020 року телефонних дзвінків не зафіксовано.

В районній державній адміністрації налагоджено роботу «прямої телефонної лінії». На офіційному веб-сайті розміщено інформацію з якого питання та з ким із керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації можуть поспілкуватися мешканці району.

На виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року  № 109/2008  Закону України «Про звернення громадян», районною державною адміністрацією були прийняті  відповідні заходи, щодо покращення роботи із зверненнями громадян в районі на І квартал 2020 року:

- розроблено та затверджено розпорядження від 24.01.2020 року № 15/А-2020 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян головою, заступниками голови  районної державної адміністрації, начальниками управлінь, відділів та служб району на 2020 рік»;

- розпорядження від 16.12.2019 року № 223/А-2019 «Про графік проведення «Прямої телефонної лінії» на І квартал 2020 року;

- розпорядження від 16.12.2019 року № 222/А-2019 «Про функціонування телефону довіри».

Графіки проведення особистого прийомів голови розміщено в приміщенні районної державної адміністрації, інформаційному стенді та на веб–сторінці районної державної адміністрації, також на сайті розміщуються узагальнені дані про організацію роботи зі зверненнями громадян.

 

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                         П. ГОРДІЄНКО