03.11.2017

Аналітична довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Ширяївської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 9 місяців  2017 року  у порівняні з аналогічним періодом 2016 року.

        На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року.

        До районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 9 місяців  2017 року надійшло –  5232 звернень громадян, що на 395 більше  ніж за  аналогічний період в 2016 року (4837), в тому числі:

до райдержадміністрації – 272/754;         - 482

районної ради – 105/204;                           - 99

сільських рад – 2618//2968;                       - 350

селищної ради – 2237/911;                        + 1326

На особистому прийомі до голови районної державної адміністрації  звернулося 32 громадянина, у 2016 – 135 .

З питань соціального захисту надійшло 125 звернень, показник минулого року становить 328 звернень. За 9 місяців 2017 року на засіданнях Координаційної ради з питань соціального захисту  малозабезпечених верств населення розглянуто 139 заяви щодо надання матеріальної допомоги. З них  65 заявникам надана матеріальна допомога, на загальну суму – 63.200 гривень, 74 –  заявникам відмовлено та рекомендовано звернутись до Ширяївського районного центру первинної  медико – санітарної допомоги для пільгового придбання ліків зі знижкою 50%. Великий показник звернень з питань соціального захисту спричинений бажанням заявників покращити своє матеріальне становище, гострою потребою у лікуванні.

Протягом 9 місяців 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 45 звернень від представників пільгової категорії:

      Пільгові категорії

2017 рік

2016 рік

Члени багатодітних сімей

21 

17

Одиноких матерів

0

0

Інвалідів Великої Вітчизняної війни

0

0

Учасників бойових дій

13

70

Дітей війни                                

0 

8

Ветеранів праці

0

0

Учасників війни

2

5

Учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

1

0

До районної державної адміністрації за 9 місяців 2017 року надійшло 4 колективних звернень, в 2016 році  - 4.

Слід зазначити, що за звітний період районною державною адміністрацією отримано 4 звернення від вищих органів влади.

 

Кабінет Міністрів України

Одеська обласна державна адміністрація

Адміністрація Президента України

2017

2016

2017

2016

2017

2016

0

0

4

4

0

0








 

Найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту –125, аграрної політики і земельних відносин – 105, транспорту і зв'язку –1, фінансової – 1, комунального господарства – 2. З метою зменшення надходжень звернень до вищих гілок влади, громадянам району під час проведення прийомів громадян, на сходах громади, через  ЗМІ, постійно роз’яснюється, що для вирішення деяких нагальних проблем необхідно фінансування.

Відповідно до Постанови  Кабінету Міністрів від 12.08.2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» районною державною адміністрацією протягом 9 місяців    2017 року зареєстровано та опрацьовано 310 звернень, отриманих під час роботи «Урядової гарячої лінії». Звернення здебільшого стосуються з соціальних питань, матеріальної допомоги, питань опіки, надання субсидій, встановлення та відміна пільг тощо.

Щодо всіх звернень громадян було вжито визначених законодавством заходів, для вирішення порушених питань надавались відповідні  доручення, хід яких контролювався і контролюється постійно.

Відповідно до Указу Президента України № 109/2008 в районній державній адміністрації функціонує телефон довіри, протягом 9 місяців 2017 року телефонних дзвінків не зафіксовано.

В районній державній адміністрації налагоджено роботу «гарячої телефонної лінії». На сторінках районної газети «Промінь» постійно розміщують інформацію з якого питання та з ким із керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації можуть поспілкуватися мешканці району.

На виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року  №109/2008, Закону України «Про звернення громадян», районною державною адміністрацією були прийняті  відповідні заходи, щодо покращення роботи із зверненнями громадян в районі на ІІ півріччя 2017 року:

- розроблено та затверджено розпорядження від 09.10.2017 року № 249/А-2017 графік особистого прийому громадян головою, заступниками голови  районної державної адміністрації, начальниками управлінь, відділів та служб району на 2017 рік.

- розпорядженням від 09.10.2017 року № 250/А-2017 затверджено графік проведення виїзних прийомів на IІ півріччя 2017 року голови районної державної адміністрації.

За 9 місяців 2017 року проведено виїзні особисті прийоми на території      Новоандріївської сільської ради  прийнято 4 громадянина, в 2016 році - 66.

Розпорядженням від 14.07.2016 року № 102/А-2017 затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та сільських радах Ширяївського району на ІІ півріччя 2017 року.

За 9 місяців 2017 року було проведено перевірки виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 р. №109/2008 у Малігонівській, Бранкованівській, Саханській, Новосвітівській, Армашівській, Старомаяківській, Чорнокутській, управлінні охорони здоров’я, службі у справах дітей, управлінні агропромислового та економічного розвитку, відділі освіти, культури та молодіжної політики районної державної адміністрації. Вказано на виявлені недоліки, надано консультативну, методичну та практичну допомогу у роботі зі зверненнями громадян.

Графіки проведення особистого та виїзних прийомів голови та заступників, керівника апарату розміщено в приміщенні районної державної адміністрації на інформаційному стенді, а також постійно оприлюднюються в районній газеті «Промінь» та на веб – сторінці районної державної адміністрації.

Відділом внутрішньої політики, контролю та фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації налагоджено систему контролю за термінами розгляду звернень громадян.

Районною державною адміністрацією продовжується робота по дотриманню вимог чинного законодавства щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, особливо найменш соціально захищених категорій громадян.

Районною державною адміністрацією в засобах масової інформації та на офіційному веб – сайті постійно розміщуються узагальнені дані про організацію роботи зі зверненнями громадян. На сторінках районної газети «Промінь» розміщено графіки прийому громадян керівництвом районної  державної адміністрації, друкуються оголошення про проведення виїзних прийомів громадян головою районної державної адміністрації.

 

Голова районної

державної адміністрації                                                               В.С.Дамаскін

 

вик.Довгополенко К.Є.

тел.21-480