04.04.2018

Про підсумки роботи управління охорони здоров’я, материнства та соціального захисту населення Ширяївської районної державної адміністрації за І квартал 2018 року.

      Протягом І кварталу 2018 року звернулися для оформлення субсидії 123 особи, оброблено – 123, з них 7 домогосподарствам відмовлено. Нараховано по субсидії на ЖКП в сумі  9354568,90 грн., тверде та скраплений газ – 0,00 грн.,  заборгованість на 27.03.2018 р. по ЖКП – 7634164,85 грн., по твердому та скрапленому газу – 0,00 грн.  Профінансовано субсидії на ЖКП 8063655,10 грн., в тому числі  на погашення заборгованості за 2017 рік – 6343251, 05 грн. Погашено заборгованість за 2017 рік  по твердому та скрапленому газу – 876802,29 грн.

     Станом на 01.04.2018 рік прийнято розпорядження голови одеської обласної державної адміністрації від 21.03.2018 року № 254/А-2018 «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та крапленим газом у 2018 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та з моменту його опублікування в газеті «Одеські вісті» буде розпочато призначення житлової субсидії на тверде паливо та скраплений газ.

Звернулись за призначенням  соціальних допомог

станом на 01.04.2018 року:

№п/п

 

 

 

 

Вид допомоги

 

 

Кількість сімей звернулись за допомогою на 01.04.2018 р.

Кількість сімей яким призначено допомогу на 01.04.2018 р.

Кількість сімей ,які одержують допомогу на 01.04.2018 р.

 

1

 

 

допомога у зв’язку з вагітністю та пологами 

38

 

32

 

32

 

2

 

 

допомога при народженні дитини

 

64

 

61

 

1075

3

 

 

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

 

20

20

 

 

53

4

 

 

Допомога на дітей одиноким матерям

 

 

507

462

 

 

521

5

 

 

Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

 

17

17

 

 

17

6

 

 

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сімям

 

343

263

 

 

506

7

 

Допомога інвалідам з дитинства та дітям інвалідам

27

 

27

265

8

 

 

Допомога при усиновлення дитини

0

 

0

1

9

 

                                                                                

одноразова винагорода « Мати-героїня»

0

 

0

0

10

 

 

Допомога на поховання

1

 

0

0

11

 

 

дитячий будинок сімейного типу

0

 

0

5

12

 

 

прийомна сім'я

0

 

0

7

13

 

 

Допомога на догляд за психічно-хворими

39

 

30

30

14

 

 

 

Компенсація фізичним особам,які надають соціальні послуги

5

 

5

 

 

 

15

 

Адресна допомога внутрішньо переміщеним особам

14

 

13

 

13

16.

Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію

7

 

6

94

17.

Надання тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі,яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсію

0

0

18

18

Надання щомісяної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі,яка доглядає за особою  з інвалідністю І групи, а також за особою.яка досягла 80-річного віку

0

0

9

 

РАЗОМ

1082

932

2646

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Станом на 01.04.2018р. державним соціальним інспектором здійснювався нагляд за своєчасністю призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики від 10.04.2007р. №4. В ході здійснення нагляду перевірялася відповідність прийнятого рішення про призначення ( перерахунок), відмову в призначенні (перерахунку) пенсій та відстрочку часу призначення пенсії законодавчим та нормативно-правовим актам, дотримання установленого законодавством порядку оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій. Державним соціальним інспектором перевірено 30 пенсійних справ.  Перевірено матеріально–побутові умови проживання малозабезпечених сімей  127 справ,  відмовлено по 43 справах, перевірено 85 відмовлено 23 особових справ по субсидії.

      Станом на 01.04.2018 р. зареєстровано, опрацьовано та надано відповіді на 106 звернення громадян. Виконано 138 контрольних інформації. Зареєстровано та доведено до спеціалістів 482 вхідних  документи для вивчення та використання у роботі.

     За І квартал 2018 року відділом персоніфікованого обліку та контролю якості охорони здоровя проведена робота з забезпечення пільгами з безкоштовно  санаторно-курортного лікування :

-        інвалід війни – 2 чол. із них 1 учасник АТО;

-        інваліди загального захворювання – 2 чол.

     Видано направлення для забезпечення технічними та іншими засобами              реабілітації 13 чол.

     Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування за січень-лютий  місяці 2018 року учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 1-2 категорії 44 чол. на суму 24000 грн.

     Виплачено компенсацію на бензин, технічне обслуговування автомобілів та транспортне обслуговування  інвалідів 42 чол. на суму 16389,07 коп.

     Отримано гарантійний  лист від ПАТ «Дніпро-Безкид» про згоду  на оздоровлення 3 осіб, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 1 категорії в вересні місяці 2018 року.

За І квартал 2018 року профінансовано та перераховано за рахунок коштів:

  1. Обласного бюджету – 16593,95 грн.
  2. Державного бюджету - 98651,88 грн.
  3. Місцевого бюджету - 26841065,94 грн.

Протягом І кварталу 2018 року проводились засідання комісій:

  • Комісія з надання пільг за фактичним місцем проживання. Кількість засідань – 3. Кількість прийнятих рішень – 8.
  • Комісія по опікунській раді з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) утвореної при Ширяївської районної державної адміністрації. Кількість засідань – 1. Кількість прийнятих рішень – 1.
  • Комісія про районну координаційну раду з питань соціального захисту малозабезпечених верств населення. Кількість засідань – 3. Кількість прийнятих рішень – 3.
  • Комісія щодо проведення заходів для здійснення соціального супроводу сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах, попередження насильства в сім'ї та з питань протидії торгівлі людьми. . Кількість засідань – 1. Кількість розглянутих повідомлень – 1.
  • Комісія по попередньому вивченню матеріалів щодо надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми, субсидій. Кількість засідань – 8. Кількість прийнятих рішень – 226.
  • Комісія з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам та робочої групи щодо здійснення додаткових перевірок фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщених осіб. Кількість засідань – 1. Кількість прийнятих рішень – 1.